Peuhut

Lauantaisin klo 10.00–11.30

Kuusjokitalo, Ylikulmantie 317

Peuhuissa pääsee liikkumaan ja leikkimään, kiipeilemään ja taiteilemaan vapaasti turvallisessa ympäristössä oman aikuisen kanssa.

Perhepeuhut ovat tarkoitettu ensisijaisesti alle kouluikäisille. Vapaamuotoisissa peuhuissa ei yleensä ole ohjattua toimintaa ja liikkuminen tapahtuu oman aikuisen valvonnassa.

Toteutetaan yhteistyössä Salon kaupungin liikuntapalveluiden kanssa.

Tapahtumat

Lapsiperheille järjestetään monipuolisia tapahtumia ympäri vuoden. Tapahtumia toteutetaan paljon yhdessä muiden Salon alueen yhdistysten kanssa. MLL:n tapahtumat ovat avoimia kaikille, osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä. Tervetuloa mukaan kävijänä tai vapaaehtoisena! Seuraa tiedottamista sosiaalisessa mediassa.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.